Müügi- ja tagastustingimused

1. Tingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad www.brandeesti.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Brand ÕF (edaspidi veebipood brandeesti.ee) vahel kaupade ostmisel. Veebipood brandeesti.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.brandeesti.ee.

2. Hinnainfo

1) Brand ÕF ei ole käibemaksukohuslane, mille tõttu hinnad veebipoes www.brandeesti.ee ei sisalda käibemaksu 20%.

2) Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile (Itella SmartPost 3 €, Omniva pakiautomaat 3 € , Omniva kullerteenus 5 €, kaubale ise järele tulemine 0 €). NB! Välja toodud hinnad kehtivad ainult Eesti-sisese saatmise puhul. Välismaale tellimisel palume ühendust võtta meilil info@brandeesti.ee

3) Veebipood brandeesti.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.brandeesti.ee.

3. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et lisasite igat toodet just soovitud arvu.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Ostaˮ.

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ning valige Teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis.

4) Kui olete kohaletoimetamise viisiks valinud kaubale ise järele tulemise, siis toimetame toote/d teile Tartu piires käest-kätte ise kohale.

5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.

6) Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-posti aadressile arve tellimuse info ning muude vajalike andmetega. Kui Teie e-mailile pole arvet laekunud, kontrollige igaks juhuks ka oma rämpsposti-kausta. Kui Te siiski arvet ei leia, võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel. Info telefoni ja e-posti kohta on leitav lehelt www.brandeesti.ee.

7) Veebipoes tehtud tellimusi käsitletakse E-P 10.00-21.-00.

4. Makseviisid

1) Kauba eest on võimalik tasuda ülekandega arve põhjal või Paypal kontoga. Arve tasumise tähtaeg on 5 kalendripäeva alates tellimuse vormistamise kuupäevast.

2) Kaup pannakse teele pärast makse laekumist Brand ÕF arveldusarvele. Brand ÕF pangarekvisiidid leiate ka pärast tellimuse kinnitamist Teile e-postiga saadetud arvelt.
REKVISIIDID:
Brand ÕF
EEnr

3) Kui olete valinud kauba kohaletoimetamise viisiks “Tulen ise järele” (Munga 12, Tartu), siis on Teil võimalus maksta kauba eest sularahas või kaardimaksega. Kui Te pole selle aja jooksul kaubale järele tulnud, siis tellimus tühistatakse.

5. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood brandeesti.ee andma Ostjale üle tellitud tooted ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub veebipood brandeesti.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 6 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Brand ÕF pangakontole.

 

6. Tagastamisõigus

1) Veebipood brandeesti.ee ei ole kohustatud võtma tagasi tellimusi. Lisaküsimuste korral on võimalik kirjutada aadressile info@brandeesti.ee.

7. Müüja õigused

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul tagastab veebipood brandeesti.ee Ostjale raha; annab teada uue kauba saabumise aja või võimaldab valida asemele samas vääringus uue toote. Kuni täieliku tasumiseni kauba eest on kaup veebipoe brandeesti.ee omand. Brandeesti.ee jätab endale õiguse muuta toodete hindu, tootekirjeldusi ja kaupade saadavuse infot.

8. Vääramatu jõud

Veebipood brandeesti.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood brandeesti.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Ostja isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel või kauba edastamiseks transpordifirmale.

10. Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood brandeesti.ee vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

2) Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood brandeesti.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood brandeesti.ee ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood brandeesti.ee

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@brandeesti.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Ostjal on õigus nõuda veebipoelt www.brandeesti.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel brandeesti.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada; kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub; veebipood brandeesti.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

11. Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Kui Ostja ei ole nõus veebipoe brandeesti.ee pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.


Teie Brand